Galeria
Zobacz moje prace
![1. Cykl Cudowne Lata, olej na płótnie, 50x40 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/1.jpg)
"Widzę, jak w moim sercu rozjaśnia się trawa. W łące widzę te praźródła, z których rodzi się mleko, krew, mięso i sierść."
Tadeusz Nowak, „Obcoplemienna ballada”
Łąki, lasy i sadzawki. Soczyste owoce, beztroskie chwile, zapach chleba. Szmaciana lalka na ręku, spojrzenie starej sąsiadki zza płotu, jej chytry uśmiech. Na jeziorze zielone rzęsy, pod niebem przemijanie, oczekiwanie, przygotowanie do drogi. Mlecze zmieniają się w dmuchawce. Wszystko cichnie, gaśnie, zastyga. Wciąż żyje.
![2. Cykl Cudowne Lata, olej na płótnie, 50x40 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/2.jpg)
Widzę, jak w moim sercu rozjaśnia się trawa. W łące widzę te praźródła, z których rodzi się mleko, krew, mięso i sierść.
Tadeusz Nowak, „Obcoplemienna ballada”
Łąki, lasy i sadzawki. Soczyste owoce, beztroskie chwile, zapach chleba. Szmaciana lalka na ręku, spojrzenie starej sąsiadki zza płotu, jej chytry uśmiech. Na jeziorze zielone rzęsy, pod niebem przemijanie, oczekiwanie, przygotowanie do drogi. Mlecze zmieniają się w dmuchawce. Wszystko cichnie, gaśnie, zastyga. Wciąż żyje.
![3. Cykl Cudowne Lata, olej na płótnie](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/3.jpg)
Widzę, jak w moim sercu rozjaśnia się trawa. W łące widzę te praźródła, z których rodzi się mleko, krew, mięso i sierść.
Tadeusz Nowak, „Obcoplemienna ballada”
Łąki, lasy i sadzawki. Soczyste owoce, beztroskie chwile, zapach chleba. Szmaciana lalka na ręku, spojrzenie starej sąsiadki zza płotu, jej chytry uśmiech. Na jeziorze zielone rzęsy, pod niebem przemijanie, oczekiwanie, przygotowanie do drogi. Mlecze zmieniają się w dmuchawce. Wszystko cichnie, gaśnie, zastyga. Wciąż żyje.
![4. Cykl Cudowne Lata, olej na płótnie, 80x100 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/4.jpg)
"Widzę, jak w moim sercu rozjaśnia się trawa. W łące widzę te praźródła, z których rodzi się mleko, krew, mięso i sierść."
Tadeusz Nowak, „Obcoplemienna ballada”
Łąki, lasy i sadzawki. Soczyste owoce, beztroskie chwile, zapach chleba. Szmaciana lalka na ręku, spojrzenie starej sąsiadki zza płotu, jej chytry uśmiech. Na jeziorze zielone rzęsy, pod niebem przemijanie, oczekiwanie, przygotowanie do drogi. Mlecze zmieniają się w dmuchawce. Wszystko cichnie, gaśnie, zastyga. Wciąż żyje.
![5. Cykl Cudowne Lata, olej na płótnie, 40x50 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/5.jpg)
"Widzę, jak w moim sercu rozjaśnia się trawa. W łące widzę te praźródła, z których rodzi się mleko, krew, mięso i sierść."
Tadeusz Nowak, „Obcoplemienna ballada”
Łąki, lasy i sadzawki. Soczyste owoce, beztroskie chwile, zapach chleba. Szmaciana lalka na ręku, spojrzenie starej sąsiadki zza płotu, jej chytry uśmiech. Na jeziorze zielone rzęsy, pod niebem przemijanie, oczekiwanie, przygotowanie do drogi. Mlecze zmieniają się w dmuchawce. Wszystko cichnie, gaśnie, zastyga. Wciąż żyje.
![6. Cykl Cudowne Lata, olej na płótnie, 80x100 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/6.jpg)
"Widzę, jak w moim sercu rozjaśnia się trawa. W łące widzę te praźródła, z których rodzi się mleko, krew, mięso i sierść."
Tadeusz Nowak, „Obcoplemienna ballada”
Łąki, lasy i sadzawki. Soczyste owoce, beztroskie chwile, zapach chleba. Szmaciana lalka na ręku, spojrzenie starej sąsiadki zza płotu, jej chytry uśmiech. Na jeziorze zielone rzęsy, pod niebem przemijanie, oczekiwanie, przygotowanie do drogi. Mlecze zmieniają się w dmuchawce. Wszystko cichnie, gaśnie, zastyga. Wciąż żyje.
![7. Cykl Cudowne Lata, olej na płótnie, 45x45 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/7.jpg)
"Widzę, jak w moim sercu rozjaśnia się trawa. W łące widzę te praźródła, z których rodzi się mleko, krew, mięso i sierść."
Tadeusz Nowak, „Obcoplemienna ballada”
Łąki, lasy i sadzawki. Soczyste owoce, beztroskie chwile, zapach chleba. Szmaciana lalka na ręku, spojrzenie starej sąsiadki zza płotu, jej chytry uśmiech. Na jeziorze zielone rzęsy, pod niebem przemijanie, oczekiwanie, przygotowanie do drogi. Mlecze zmieniają się w dmuchawce. Wszystko cichnie, gaśnie, zastyga. Wciąż żyje.
![8. Cykl Cudowne Lata, olej na płótnie, 70x100 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/8.jpg)
"Widzę, jak w moim sercu rozjaśnia się trawa. W łące widzę te praźródła, z których rodzi się mleko, krew, mięso i sierść."
Tadeusz Nowak, „Obcoplemienna ballada”
Łąki, lasy i sadzawki. Soczyste owoce, beztroskie chwile, zapach chleba. Szmaciana lalka na ręku, spojrzenie starej sąsiadki zza płotu, jej chytry uśmiech. Na jeziorze zielone rzęsy, pod niebem przemijanie, oczekiwanie, przygotowanie do drogi. Mlecze zmieniają się w dmuchawce. Wszystko cichnie, gaśnie, zastyga. Wciąż żyje.
![9. Cykl Cudowne Lata, olej na płótnie, 70x100 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/9.jpg)
"Widzę, jak w moim sercu rozjaśnia się trawa. W łące widzę te praźródła, z których rodzi się mleko, krew, mięso i sierść."
Tadeusz Nowak, „Obcoplemienna ballada”
Łąki, lasy i sadzawki. Soczyste owoce, beztroskie chwile, zapach chleba. Szmaciana lalka na ręku, spojrzenie starej sąsiadki zza płotu, jej chytry uśmiech. Na jeziorze zielone rzęsy, pod niebem przemijanie, oczekiwanie, przygotowanie do drogi. Mlecze zmieniają się w dmuchawce. Wszystko cichnie, gaśnie, zastyga. Wciąż żyje.
![10. Cudowne Lata, olej na płótnie, 70x70 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/10.jpg)
"Widzę, jak w moim sercu rozjaśnia się trawa. W łące widzę te praźródła, z których rodzi się mleko, krew, mięso i sierść."
Tadeusz Nowak, „Obcoplemienna ballada”
Łąki, lasy i sadzawki. Soczyste owoce, beztroskie chwile, zapach chleba. Szmaciana lalka na ręku, spojrzenie starej sąsiadki zza płotu, jej chytry uśmiech. Na jeziorze zielone rzęsy, pod niebem przemijanie, oczekiwanie, przygotowanie do drogi. Mlecze zmieniają się w dmuchawce. Wszystko cichnie, gaśnie, zastyga. Wciąż żyje.
![11. Cykl Cudowne Lata, olej na płótnie, 70x70 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/11.jpg)
"Widzę, jak w moim sercu rozjaśnia się trawa. W łące widzę te praźródła, z których rodzi się mleko, krew, mięso i sierść."
Tadeusz Nowak, „Obcoplemienna ballada”
Łąki, lasy i sadzawki. Soczyste owoce, beztroskie chwile, zapach chleba. Szmaciana lalka na ręku, spojrzenie starej sąsiadki zza płotu, jej chytry uśmiech. Na jeziorze zielone rzęsy, pod niebem przemijanie, oczekiwanie, przygotowanie do drogi. Mlecze zmieniają się w dmuchawce. Wszystko cichnie, gaśnie, zastyga. Wciąż żyje.
![12. Cykl Teatr, olej na płótnie, 70x70 cm, archwium](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/12.jpg)
"Widzę, jak w moim sercu rozjaśnia się trawa. W łące widzę te praźródła, z których rodzi się mleko, krew, mięso i sierść."
Tadeusz Nowak, „Obcoplemienna ballada”
Łąki, lasy i sadzawki. Soczyste owoce, beztroskie chwile, zapach chleba. Szmaciana lalka na ręku, spojrzenie starej sąsiadki zza płotu, jej chytry uśmiech. Na jeziorze zielone rzęsy, pod niebem przemijanie, oczekiwanie, przygotowanie do drogi. Mlecze zmieniają się w dmuchawce. Wszystko cichnie, gaśnie, zastyga. Wciąż żyje.
![13. Cykl Teatr, olej na płótnie, 60x60 cm, archwium](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/13.jpg)
"Widzę, jak w moim sercu rozjaśnia się trawa. W łące widzę te praźródła, z których rodzi się mleko, krew, mięso i sierść."
Tadeusz Nowak, „Obcoplemienna ballada”
Łąki, lasy i sadzawki. Soczyste owoce, beztroskie chwile, zapach chleba. Szmaciana lalka na ręku, spojrzenie starej sąsiadki zza płotu, jej chytry uśmiech. Na jeziorze zielone rzęsy, pod niebem przemijanie, oczekiwanie, przygotowanie do drogi. Mlecze zmieniają się w dmuchawce. Wszystko cichnie, gaśnie, zastyga. Wciąż żyje.
![14. Cykl Teatr, olej na płótnie, 60x60 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/14.jpg)
"Widzę, jak w moim sercu rozjaśnia się trawa. W łące widzę te praźródła, z których rodzi się mleko, krew, mięso i sierść."
Tadeusz Nowak, „Obcoplemienna ballada”
Łąki, lasy i sadzawki. Soczyste owoce, beztroskie chwile, zapach chleba. Szmaciana lalka na ręku, spojrzenie starej sąsiadki zza płotu, jej chytry uśmiech. Na jeziorze zielone rzęsy, pod niebem przemijanie, oczekiwanie, przygotowanie do drogi. Mlecze zmieniają się w dmuchawce. Wszystko cichnie, gaśnie, zastyga. Wciąż żyje.
![15. Cykl Teatr, olej na płótnie, 70x70 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/15.jpg)
"Widzę, jak w moim sercu rozjaśnia się trawa. W łące widzę te praźródła, z których rodzi się mleko, krew, mięso i sierść."
Tadeusz Nowak, „Obcoplemienna ballada”
Łąki, lasy i sadzawki. Soczyste owoce, beztroskie chwile, zapach chleba. Szmaciana lalka na ręku, spojrzenie starej sąsiadki zza płotu, jej chytry uśmiech. Na jeziorze zielone rzęsy, pod niebem przemijanie, oczekiwanie, przygotowanie do drogi. Mlecze zmieniają się w dmuchawce. Wszystko cichnie, gaśnie, zastyga. Wciąż żyje.
![16. Cykl Opowieści o lataniu, olej na płótnie, 45x45 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/16.jpg)
Anthony de Mello w jednej ze swoich bajek opowiedział historię pewnego biskupa ze Stanów Zjednoczonych, który złożył wizytę w małym miasteczku. Po uroczystej kolacji z prezydentem rozmowa przeszła na temat końca cywilizacji. Biskup był przekonany, że jest on już bliski, prezydent uważał, że ludzkość stoi na progu nowych odkryć. Wysnuł on tezę, że za pół wieku ludzie nauczą się latać. Rozbawiło to biskupa, który wykrzyknął: „Bzdury, mój drogi człowieku! Latanie jest zarezerwowane dla ptaków i aniołów”. Biskup nazywał się Wright. Miał dwóch synów o imionach Orville i Wilbur – przyszłych wynalazców pierwszego samolotu.
![17. Cykl Opowieści o lataniu, olej na płótnie, 60x60 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/17.jpg)
Anthony de Mello w jednej ze swoich bajek opowiedział historię pewnego biskupa ze Stanów Zjednoczonych, który złożył wizytę w małym miasteczku. Po uroczystej kolacji z prezydentem rozmowa przeszła na temat końca cywilizacji. Biskup był przekonany, że jest on już bliski, prezydent uważał, że ludzkość stoi na progu nowych odkryć. Wysnuł on tezę, że za pół wieku ludzie nauczą się latać. Rozbawiło to biskupa, który wykrzyknął: „Bzdury, mój drogi człowieku! Latanie jest zarezerwowane dla ptaków i aniołów”. Biskup nazywał się Wright. Miał dwóch synów o imionach Orville i Wilbur – przyszłych wynalazców pierwszego samolotu.
![18. .Cykl Opowieści o lataniu, olej na płótnie, 70x70 cm,](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/18.jpg)
Anthony de Mello w jednej ze swoich bajek opowiedział historię pewnego biskupa ze Stanów Zjednoczonych, który złożył wizytę w małym miasteczku. Po uroczystej kolacji z prezydentem rozmowa przeszła na temat końca cywilizacji. Biskup był przekonany, że jest on już bliski, prezydent uważał, że ludzkość stoi na progu nowych odkryć. Wysnuł on tezę, że za pół wieku ludzie nauczą się latać. Rozbawiło to biskupa, który wykrzyknął: „Bzdury, mój drogi człowieku! Latanie jest zarezerwowane dla ptaków i aniołów”. Biskup nazywał się Wright. Miał dwóch synów o imionach Orville i Wilbur – przyszłych wynalazców pierwszego samolotu.
![19. Cykl Opowieści o lataniu, olej na płótnie, 90x90 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/19.jpg)
Anthony de Mello w jednej ze swoich bajek opowiedział historię pewnego biskupa ze Stanów Zjednoczonych, który złożył wizytę w małym miasteczku. Po uroczystej kolacji z prezydentem rozmowa przeszła na temat końca cywilizacji. Biskup był przekonany, że jest on już bliski, prezydent uważał, że ludzkość stoi na progu nowych odkryć. Wysnuł on tezę, że za pół wieku ludzie nauczą się latać. Rozbawiło to biskupa, który wykrzyknął: „Bzdury, mój drogi człowieku! Latanie jest zarezerwowane dla ptaków i aniołów”. Biskup nazywał się Wright. Miał dwóch synów o imionach Orville i Wilbur – przyszłych wynalazców pierwszego samolotu.
![20. Cykl Opowieści o lataniu, olej na płótnie, 85x85 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/20.jpg)
Anthony de Mello w jednej ze swoich bajek opowiedział historię pewnego biskupa ze Stanów Zjednoczonych, który złożył wizytę w małym miasteczku. Po uroczystej kolacji z prezydentem rozmowa przeszła na temat końca cywilizacji. Biskup był przekonany, że jest on już bliski, prezydent uważał, że ludzkość stoi na progu nowych odkryć. Wysnuł on tezę, że za pół wieku ludzie nauczą się latać. Rozbawiło to biskupa, który wykrzyknął: „Bzdury, mój drogi człowieku! Latanie jest zarezerwowane dla ptaków i aniołów”. Biskup nazywał się Wright. Miał dwóch synów o imionach Orville i Wilbur – przyszłych wynalazców pierwszego samolotu.
![21. Cykl Opowieści o lataniu, olej na płótnie, 85x85 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/21.jpg)
Anthony de Mello w jednej ze swoich bajek opowiedział historię pewnego biskupa ze Stanów Zjednoczonych, który złożył wizytę w małym miasteczku. Po uroczystej kolacji z prezydentem rozmowa przeszła na temat końca cywilizacji. Biskup był przekonany, że jest on już bliski, prezydent uważał, że ludzkość stoi na progu nowych odkryć. Wysnuł on tezę, że za pół wieku ludzie nauczą się latać. Rozbawiło to biskupa, który wykrzyknął: „Bzdury, mój drogi człowieku! Latanie jest zarezerwowane dla ptaków i aniołów”. Biskup nazywał się Wright. Miał dwóch synów o imionach Orville i Wilbur – przyszłych wynalazców pierwszego samolotu.
![22. Cykl Opowieści o lataniu, olej na płótnie, 70x70 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/22.jpg)
Anthony de Mello w jednej ze swoich bajek opowiedział historię pewnego biskupa ze Stanów Zjednoczonych, który złożył wizytę w małym miasteczku. Po uroczystej kolacji z prezydentem rozmowa przeszła na temat końca cywilizacji. Biskup był przekonany, że jest on już bliski, prezydent uważał, że ludzkość stoi na progu nowych odkryć. Wysnuł on tezę, że za pół wieku ludzie nauczą się latać. Rozbawiło to biskupa, który wykrzyknął: „Bzdury, mój drogi człowieku! Latanie jest zarezerwowane dla ptaków i aniołów”. Biskup nazywał się Wright. Miał dwóch synów o imionach Orville i Wilbur – przyszłych wynalazców pierwszego samolotu.
![23. Cykl Opowieści o lataniu, olej na płótnie, 70x70 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/23.jpg)
Anthony de Mello w jednej ze swoich bajek opowiedział historię pewnego biskupa ze Stanów Zjednoczonych, który złożył wizytę w małym miasteczku. Po uroczystej kolacji z prezydentem rozmowa przeszła na temat końca cywilizacji. Biskup był przekonany, że jest on już bliski, prezydent uważał, że ludzkość stoi na progu nowych odkryć. Wysnuł on tezę, że za pół wieku ludzie nauczą się latać. Rozbawiło to biskupa, który wykrzyknął: „Bzdury, mój drogi człowieku! Latanie jest zarezerwowane dla ptaków i aniołów”. Biskup nazywał się Wright. Miał dwóch synów o imionach Orville i Wilbur – przyszłych wynalazców pierwszego samolotu.
![24. Cykl Opowieści o lataniu, olej na płótnie, 45x45 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/24.jpg)
Anthony de Mello w jednej ze swoich bajek opowiedział historię pewnego biskupa ze Stanów Zjednoczonych, który złożył wizytę w małym miasteczku. Po uroczystej kolacji z prezydentem rozmowa przeszła na temat końca cywilizacji. Biskup był przekonany, że jest on już bliski, prezydent uważał, że ludzkość stoi na progu nowych odkryć. Wysnuł on tezę, że za pół wieku ludzie nauczą się latać. Rozbawiło to biskupa, który wykrzyknął: „Bzdury, mój drogi człowieku! Latanie jest zarezerwowane dla ptaków i aniołów”. Biskup nazywał się Wright. Miał dwóch synów o imionach Orville i Wilbur – przyszłych wynalazców pierwszego samolotu.
![25. Cykl Opowieści o lataniu, olej na płótnie, 45x45 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/25.jpg)
Anthony de Mello w jednej ze swoich bajek opowiedział historię pewnego biskupa ze Stanów Zjednoczonych, który złożył wizytę w małym miasteczku. Po uroczystej kolacji z prezydentem rozmowa przeszła na temat końca cywilizacji. Biskup był przekonany, że jest on już bliski, prezydent uważał, że ludzkość stoi na progu nowych odkryć. Wysnuł on tezę, że za pół wieku ludzie nauczą się latać. Rozbawiło to biskupa, który wykrzyknął: „Bzdury, mój drogi człowieku! Latanie jest zarezerwowane dla ptaków i aniołów”. Biskup nazywał się Wright. Miał dwóch synów o imionach Orville i Wilbur – przyszłych wynalazców pierwszego samolotu.
![26. Cykl Opowieści o lataniu, olej na płótnie, 70x70 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/26.jpg)
Anthony de Mello w jednej ze swoich bajek opowiedział historię pewnego biskupa ze Stanów Zjednoczonych, który złożył wizytę w małym miasteczku. Po uroczystej kolacji z prezydentem rozmowa przeszła na temat końca cywilizacji. Biskup był przekonany, że jest on już bliski, prezydent uważał, że ludzkość stoi na progu nowych odkryć. Wysnuł on tezę, że za pół wieku ludzie nauczą się latać. Rozbawiło to biskupa, który wykrzyknął: „Bzdury, mój drogi człowieku! Latanie jest zarezerwowane dla ptaków i aniołów”. Biskup nazywał się Wright. Miał dwóch synów o imionach Orville i Wilbur – przyszłych wynalazców pierwszego samolotu.
![27. Cykl Opowieści o lataniu, olej na płótnie, 60x60, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/27.jpg)
Anthony de Mello w jednej ze swoich bajek opowiedział historię pewnego biskupa ze Stanów Zjednoczonych, który złożył wizytę w małym miasteczku. Po uroczystej kolacji z prezydentem rozmowa przeszła na temat końca cywilizacji. Biskup był przekonany, że jest on już bliski, prezydent uważał, że ludzkość stoi na progu nowych odkryć. Wysnuł on tezę, że za pół wieku ludzie nauczą się latać. Rozbawiło to biskupa, który wykrzyknął: „Bzdury, mój drogi człowieku! Latanie jest zarezerwowane dla ptaków i aniołów”. Biskup nazywał się Wright. Miał dwóch synów o imionach Orville i Wilbur – przyszłych wynalazców pierwszego samolotu.
![28. Cykl Opowieści o lataniu, olej na płótnie, 70x70 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/28.jpg)
Anthony de Mello w jednej ze swoich bajek opowiedział historię pewnego biskupa ze Stanów Zjednoczonych, który złożył wizytę w małym miasteczku. Po uroczystej kolacji z prezydentem rozmowa przeszła na temat końca cywilizacji. Biskup był przekonany, że jest on już bliski, prezydent uważał, że ludzkość stoi na progu nowych odkryć. Wysnuł on tezę, że za pół wieku ludzie nauczą się latać. Rozbawiło to biskupa, który wykrzyknął: „Bzdury, mój drogi człowieku! Latanie jest zarezerwowane dla ptaków i aniołów”. Biskup nazywał się Wright. Miał dwóch synów o imionach Orville i Wilbur – przyszłych wynalazców pierwszego samolotu.
![29. Cykl Opowieści o lataniu, olej na płótnie, 60x60 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/29.jpg)
Anthony de Mello w jednej ze swoich bajek opowiedział historię pewnego biskupa ze Stanów Zjednoczonych, który złożył wizytę w małym miasteczku. Po uroczystej kolacji z prezydentem rozmowa przeszła na temat końca cywilizacji. Biskup był przekonany, że jest on już bliski, prezydent uważał, że ludzkość stoi na progu nowych odkryć. Wysnuł on tezę, że za pół wieku ludzie nauczą się latać. Rozbawiło to biskupa, który wykrzyknął: „Bzdury, mój drogi człowieku! Latanie jest zarezerwowane dla ptaków i aniołów”. Biskup nazywał się Wright. Miał dwóch synów o imionach Orville i Wilbur – przyszłych wynalazców pierwszego samolotu.
![30. Cykl Opowieści o lataniu, olej na płótnie, 70x70 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/30.jpg)
Anthony de Mello w jednej ze swoich bajek opowiedział historię pewnego biskupa ze Stanów Zjednoczonych, który złożył wizytę w małym miasteczku. Po uroczystej kolacji z prezydentem rozmowa przeszła na temat końca cywilizacji. Biskup był przekonany, że jest on już bliski, prezydent uważał, że ludzkość stoi na progu nowych odkryć. Wysnuł on tezę, że za pół wieku ludzie nauczą się latać. Rozbawiło to biskupa, który wykrzyknął: „Bzdury, mój drogi człowieku! Latanie jest zarezerwowane dla ptaków i aniołów”. Biskup nazywał się Wright. Miał dwóch synów o imionach Orville i Wilbur – przyszłych wynalazców pierwszego samolotu.
![31. Cykl Opowieści o lataniu, olej na płótnie, 70x70 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/31.jpg)
Anthony de Mello w jednej ze swoich bajek opowiedział historię pewnego biskupa ze Stanów Zjednoczonych, który złożył wizytę w małym miasteczku. Po uroczystej kolacji z prezydentem rozmowa przeszła na temat końca cywilizacji. Biskup był przekonany, że jest on już bliski, prezydent uważał, że ludzkość stoi na progu nowych odkryć. Wysnuł on tezę, że za pół wieku ludzie nauczą się latać. Rozbawiło to biskupa, który wykrzyknął: „Bzdury, mój drogi człowieku! Latanie jest zarezerwowane dla ptaków i aniołów”. Biskup nazywał się Wright. Miał dwóch synów o imionach Orville i Wilbur – przyszłych wynalazców pierwszego samolotu.
![32. Cykl Opowieści o lataniu, olej na płótnie, 85x85 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/32.jpg)
Anthony de Mello w jednej ze swoich bajek opowiedział historię pewnego biskupa ze Stanów Zjednoczonych, który złożył wizytę w małym miasteczku. Po uroczystej kolacji z prezydentem rozmowa przeszła na temat końca cywilizacji. Biskup był przekonany, że jest on już bliski, prezydent uważał, że ludzkość stoi na progu nowych odkryć. Wysnuł on tezę, że za pół wieku ludzie nauczą się latać. Rozbawiło to biskupa, który wykrzyknął: „Bzdury, mój drogi człowieku! Latanie jest zarezerwowane dla ptaków i aniołów”. Biskup nazywał się Wright. Miał dwóch synów o imionach Orville i Wilbur – przyszłych wynalazców pierwszego samolotu.
![33. Cykl Opowieści o lataniu, olej na płótnie, 85x85 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/33.jpg)
Anthony de Mello w jednej ze swoich bajek opowiedział historię pewnego biskupa ze Stanów Zjednoczonych, który złożył wizytę w małym miasteczku. Po uroczystej kolacji z prezydentem rozmowa przeszła na temat końca cywilizacji. Biskup był przekonany, że jest on już bliski, prezydent uważał, że ludzkość stoi na progu nowych odkryć. Wysnuł on tezę, że za pół wieku ludzie nauczą się latać. Rozbawiło to biskupa, który wykrzyknął: „Bzdury, mój drogi człowieku! Latanie jest zarezerwowane dla ptaków i aniołów”. Biskup nazywał się Wright. Miał dwóch synów o imionach Orville i Wilbur – przyszłych wynalazców pierwszego samolotu.
![34. Cykl Opowieści o lataniu, olej na płótnie, 85x85 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/34.jpg)
Anthony de Mello w jednej ze swoich bajek opowiedział historię pewnego biskupa ze Stanów Zjednoczonych, który złożył wizytę w małym miasteczku. Po uroczystej kolacji z prezydentem rozmowa przeszła na temat końca cywilizacji. Biskup był przekonany, że jest on już bliski, prezydent uważał, że ludzkość stoi na progu nowych odkryć. Wysnuł on tezę, że za pół wieku ludzie nauczą się latać. Rozbawiło to biskupa, który wykrzyknął: „Bzdury, mój drogi człowieku! Latanie jest zarezerwowane dla ptaków i aniołów”. Biskup nazywał się Wright. Miał dwóch synów o imionach Orville i Wilbur – przyszłych wynalazców pierwszego samolotu.
![35. Cykl Opowieści o lataniu, olej na płótnie, 85x60 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/35.jpg)
Anthony de Mello w jednej ze swoich bajek opowiedział historię pewnego biskupa ze Stanów Zjednoczonych, który złożył wizytę w małym miasteczku. Po uroczystej kolacji z prezydentem rozmowa przeszła na temat końca cywilizacji. Biskup był przekonany, że jest on już bliski, prezydent uważał, że ludzkość stoi na progu nowych odkryć. Wysnuł on tezę, że za pół wieku ludzie nauczą się latać. Rozbawiło to biskupa, który wykrzyknął: „Bzdury, mój drogi człowieku! Latanie jest zarezerwowane dla ptaków i aniołów”. Biskup nazywał się Wright. Miał dwóch synów o imionach Orville i Wilbur – przyszłych wynalazców pierwszego samolotu.
![36. Cykl Opowieści o lataniu, olej na płótnie, 60x60 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/36.jpg)
Anthony de Mello w jednej ze swoich bajek opowiedział historię pewnego biskupa ze Stanów Zjednoczonych, który złożył wizytę w małym miasteczku. Po uroczystej kolacji z prezydentem rozmowa przeszła na temat końca cywilizacji. Biskup był przekonany, że jest on już bliski, prezydent uważał, że ludzkość stoi na progu nowych odkryć. Wysnuł on tezę, że za pół wieku ludzie nauczą się latać. Rozbawiło to biskupa, który wykrzyknął: „Bzdury, mój drogi człowieku! Latanie jest zarezerwowane dla ptaków i aniołów”. Biskup nazywał się Wright. Miał dwóch synów o imionach Orville i Wilbur – przyszłych wynalazców pierwszego samolotu.
![37. Cykl Opowieści o lataniu, olej na płótnie, 80x60 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/37.jpg)
Anthony de Mello w jednej ze swoich bajek opowiedział historię pewnego biskupa ze Stanów Zjednoczonych, który złożył wizytę w małym miasteczku. Po uroczystej kolacji z prezydentem rozmowa przeszła na temat końca cywilizacji. Biskup był przekonany, że jest on już bliski, prezydent uważał, że ludzkość stoi na progu nowych odkryć. Wysnuł on tezę, że za pół wieku ludzie nauczą się latać. Rozbawiło to biskupa, który wykrzyknął: „Bzdury, mój drogi człowieku! Latanie jest zarezerwowane dla ptaków i aniołów”. Biskup nazywał się Wright. Miał dwóch synów o imionach Orville i Wilbur – przyszłych wynalazców pierwszego samolotu.
![38. Cykl Opowieści o lataniu, olej na płótnie, 60x60 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/38.jpg)
Anthony de Mello w jednej ze swoich bajek opowiedział historię pewnego biskupa ze Stanów Zjednoczonych, który złożył wizytę w małym miasteczku. Po uroczystej kolacji z prezydentem rozmowa przeszła na temat końca cywilizacji. Biskup był przekonany, że jest on już bliski, prezydent uważał, że ludzkość stoi na progu nowych odkryć. Wysnuł on tezę, że za pół wieku ludzie nauczą się latać. Rozbawiło to biskupa, który wykrzyknął: „Bzdury, mój drogi człowieku! Latanie jest zarezerwowane dla ptaków i aniołów”. Biskup nazywał się Wright. Miał dwóch synów o imionach Orville i Wilbur – przyszłych wynalazców pierwszego samolotu.
![39. Cykl Opowieści o lataniu, olej na płótnie, ze złoceniami, 73x46 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/39.jpg)
Anthony de Mello w jednej ze swoich bajek opowiedział historię pewnego biskupa ze Stanów Zjednoczonych, który złożył wizytę w małym miasteczku. Po uroczystej kolacji z prezydentem rozmowa przeszła na temat końca cywilizacji. Biskup był przekonany, że jest on już bliski, prezydent uważał, że ludzkość stoi na progu nowych odkryć. Wysnuł on tezę, że za pół wieku ludzie nauczą się latać. Rozbawiło to biskupa, który wykrzyknął: „Bzdury, mój drogi człowieku! Latanie jest zarezerwowane dla ptaków i aniołów”. Biskup nazywał się Wright. Miał dwóch synów o imionach Orville i Wilbur – przyszłych wynalazców pierwszego samolotu.
![40. Cykl Opowieści o lataniu, olej na płótnie, 45x45 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/40.jpg)
Anthony de Mello w jednej ze swoich bajek opowiedział historię pewnego biskupa ze Stanów Zjednoczonych, który złożył wizytę w małym miasteczku. Po uroczystej kolacji z prezydentem rozmowa przeszła na temat końca cywilizacji. Biskup był przekonany, że jest on już bliski, prezydent uważał, że ludzkość stoi na progu nowych odkryć. Wysnuł on tezę, że za pół wieku ludzie nauczą się latać. Rozbawiło to biskupa, który wykrzyknął: „Bzdury, mój drogi człowieku! Latanie jest zarezerwowane dla ptaków i aniołów”. Biskup nazywał się Wright. Miał dwóch synów o imionach Orville i Wilbur – przyszłych wynalazców pierwszego samolotu.
![41. Słota, cykl Anima, olej na płótnie, 45x45 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/41.jpg)
"Świat zobaczyć w Ziarenku Piasku
Niebo w Dzikiej Roślinie
Nieskończoność uchwycić w ręku
A Wieczność w godzinie"
William Blade, „Wróżby niewinności”
Oblicze świata, oblicze człowieka. Supozycja tożsamości, suma emocji, gromada lęków, spojrzeń, a w każdym inne światło. Otoczenie, które przenika zmysły i inspiruje. To stamtąd wyłaniają się, jedna po drugiej, osobliwe postaci. Gabinet twarzy i cieni – wyobrażony, wyreżyserowany i namalowany, by mnożyć interpretacje.
![42. Sen o wielorybach, cykl Anima, olej na płótnie, 70x70 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/42.jpg)
"Świat zobaczyć w Ziarenku Piasku
Niebo w Dzikiej Roślinie
Nieskończoność uchwycić w ręku
A Wieczność w godzinie"
William Blade, „Wróżby niewinności”
Oblicze świata, oblicze człowieka. Supozycja tożsamości, suma emocji, gromada lęków, spojrzeń, a w każdym inne światło. Otoczenie, które przenika zmysły i inspiruje. To stamtąd wyłaniają się, jedna po drugiej, osobliwe postaci. Gabinet twarzy i cieni – wyobrażony, wyreżyserowany i namalowany, by mnożyć interpretacje.
![43. Ewa, cykl Anima, olej na płótnie, 81x100 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/43.jpg)
"Świat zobaczyć w Ziarenku Piasku
Niebo w Dzikiej Roślinie
Nieskończoność uchwycić w ręku
A Wieczność w godzinie"
William Blade, „Wróżby niewinności”
Oblicze świata, oblicze człowieka. Supozycja tożsamości, suma emocji, gromada lęków, spojrzeń, a w każdym inne światło. Otoczenie, które przenika zmysły i inspiruje. To stamtąd wyłaniają się, jedna po drugiej, osobliwe postaci. Gabinet twarzy i cieni – wyobrażony, wyreżyserowany i namalowany, by mnożyć interpretacje.
![44. Powietrze, cykl Anima, olej na płótnie, 73x60 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/44.jpg)
"Świat zobaczyć w Ziarenku Piasku
Niebo w Dzikiej Roślinie
Nieskończoność uchwycić w ręku
A Wieczność w godzinie"
William Blade, „Wróżby niewinności”
Oblicze świata, oblicze człowieka. Supozycja tożsamości, suma emocji, gromada lęków, spojrzeń, a w każdym inne światło. Otoczenie, które przenika zmysły i inspiruje. To stamtąd wyłaniają się, jedna po drugiej, osobliwe postaci. Gabinet twarzy i cieni – wyobrażony, wyreżyserowany i namalowany, by mnożyć interpretacje.
![45. Uśpieni, cykl Anima, olej na płótnie, 100x70 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/45.jpg)
"Świat zobaczyć w Ziarenku Piasku
Niebo w Dzikiej Roślinie
Nieskończoność uchwycić w ręku
A Wieczność w godzinie"
William Blade, „Wróżby niewinności”
Oblicze świata, oblicze człowieka. Supozycja tożsamości, suma emocji, gromada lęków, spojrzeń, a w każdym inne światło. Otoczenie, które przenika zmysły i inspiruje. To stamtąd wyłaniają się, jedna po drugiej, osobliwe postaci. Gabinet twarzy i cieni – wyobrażony, wyreżyserowany i namalowany, by mnożyć interpretacje.
![46. Anioł, cykl Anima, olej na płótnie, 70x70 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/46.jpg)
"Świat zobaczyć w Ziarenku Piasku
Niebo w Dzikiej Roślinie
Nieskończoność uchwycić w ręku
A Wieczność w godzinie"
William Blade, „Wróżby niewinności”
Oblicze świata, oblicze człowieka. Supozycja tożsamości, suma emocji, gromada lęków, spojrzeń, a w każdym inne światło. Otoczenie, które przenika zmysły i inspiruje. To stamtąd wyłaniają się, jedna po drugiej, osobliwe postaci. Gabinet twarzy i cieni – wyobrażony, wyreżyserowany i namalowany, by mnożyć interpretacje.
![47. Anima, cykl Anima, olej na płótnie, 50x50 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/47.jpg)
"Świat zobaczyć w Ziarenku Piasku
Niebo w Dzikiej Roślinie
Nieskończoność uchwycić w ręku
A Wieczność w godzinie"
William Blade, „Wróżby niewinności”
Oblicze świata, oblicze człowieka. Supozycja tożsamości, suma emocji, gromada lęków, spojrzeń, a w każdym inne światło. Otoczenie, które przenika zmysły i inspiruje. To stamtąd wyłaniają się, jedna po drugiej, osobliwe postaci. Gabinet twarzy i cieni – wyobrażony, wyreżyserowany i namalowany, by mnożyć interpretacje.
![48. W wannie, cykl Anima, olej na płótnie, 100x70 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/48.jpg)
"Świat zobaczyć w Ziarenku Piasku
Niebo w Dzikiej Roślinie
Nieskończoność uchwycić w ręku
A Wieczność w godzinie"
William Blade, „Wróżby niewinności”
Oblicze świata, oblicze człowieka. Supozycja tożsamości, suma emocji, gromada lęków, spojrzeń, a w każdym inne światło. Otoczenie, które przenika zmysły i inspiruje. To stamtąd wyłaniają się, jedna po drugiej, osobliwe postaci. Gabinet twarzy i cieni – wyobrażony, wyreżyserowany i namalowany, by mnożyć interpretacje.
![49. Białugi, cykl Anima, olej na płótnie, 100x70 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/49.jpg)
"Świat zobaczyć w Ziarenku Piasku
Niebo w Dzikiej Roślinie
Nieskończoność uchwycić w ręku
A Wieczność w godzinie"
William Blade, „Wróżby niewinności”
Oblicze świata, oblicze człowieka. Supozycja tożsamości, suma emocji, gromada lęków, spojrzeń, a w każdym inne światło. Otoczenie, które przenika zmysły i inspiruje. To stamtąd wyłaniają się, jedna po drugiej, osobliwe postaci. Gabinet twarzy i cieni – wyobrażony, wyreżyserowany i namalowany, by mnożyć interpretacje.
![50. Senność, cykl Anima, olej na płótnie, 80x60 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/50.jpg)
"Świat zobaczyć w Ziarenku Piasku
Niebo w Dzikiej Roślinie
Nieskończoność uchwycić w ręku
A Wieczność w godzinie"
William Blade, „Wróżby niewinności”
Oblicze świata, oblicze człowieka. Supozycja tożsamości, suma emocji, gromada lęków, spojrzeń, a w każdym inne światło. Otoczenie, które przenika zmysły i inspiruje. To stamtąd wyłaniają się, jedna po drugiej, osobliwe postaci. Gabinet twarzy i cieni – wyobrażony, wyreżyserowany i namalowany, by mnożyć interpretacje.
![51. Ptasznik, cykl Anima, olej na płótnie, 50x50 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/51.jpg)
"Świat zobaczyć w Ziarenku Piasku
Niebo w Dzikiej Roślinie
Nieskończoność uchwycić w ręku
A Wieczność w godzinie"
William Blade, „Wróżby niewinności”
Oblicze świata, oblicze człowieka. Supozycja tożsamości, suma emocji, gromada lęków, spojrzeń, a w każdym inne światło. Otoczenie, które przenika zmysły i inspiruje. To stamtąd wyłaniają się, jedna po drugiej, osobliwe postaci. Gabinet twarzy i cieni – wyobrażony, wyreżyserowany i namalowany, by mnożyć interpretacje.
![52. Cykl Anima, olej na płótnie, 100x70 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/52.jpg)
"Świat zobaczyć w Ziarenku Piasku
Niebo w Dzikiej Roślinie
Nieskończoność uchwycić w ręku
A Wieczność w godzinie"
William Blade, „Wróżby niewinności”
Oblicze świata, oblicze człowieka. Supozycja tożsamości, suma emocji, gromada lęków, spojrzeń, a w każdym inne światło. Otoczenie, które przenika zmysły i inspiruje. To stamtąd wyłaniają się, jedna po drugiej, osobliwe postaci. Gabinet twarzy i cieni – wyobrażony, wyreżyserowany i namalowany, by mnożyć interpretacje.
![53. Cykl Anima, olej na płótnie, 45x45 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/53.jpg)
"Świat zobaczyć w Ziarenku Piasku
Niebo w Dzikiej Roślinie
Nieskończoność uchwycić w ręku
A Wieczność w godzinie"
William Blade, „Wróżby niewinności”
Oblicze świata, oblicze człowieka. Supozycja tożsamości, suma emocji, gromada lęków, spojrzeń, a w każdym inne światło. Otoczenie, które przenika zmysły i inspiruje. To stamtąd wyłaniają się, jedna po drugiej, osobliwe postaci. Gabinet twarzy i cieni – wyobrażony, wyreżyserowany i namalowany, by mnożyć interpretacje.
![54. Cykl Anima, olej na płótnie, 20x20 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/54.jpg)
"Świat zobaczyć w Ziarenku Piasku
Niebo w Dzikiej Roślinie
Nieskończoność uchwycić w ręku
A Wieczność w godzinie"
William Blade, „Wróżby niewinności”
Oblicze świata, oblicze człowieka. Supozycja tożsamości, suma emocji, gromada lęków, spojrzeń, a w każdym inne światło. Otoczenie, które przenika zmysły i inspiruje. To stamtąd wyłaniają się, jedna po drugiej, osobliwe postaci. Gabinet twarzy i cieni – wyobrażony, wyreżyserowany i namalowany, by mnożyć interpretacje.
![55. Lalka, cykl Anima, olej na płótnie, 73x60 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/55.jpg)
"Świat zobaczyć w Ziarenku Piasku
Niebo w Dzikiej Roślinie
Nieskończoność uchwycić w ręku
A Wieczność w godzinie"
William Blade, „Wróżby niewinności”
Oblicze świata, oblicze człowieka. Supozycja tożsamości, suma emocji, gromada lęków, spojrzeń, a w każdym inne światło. Otoczenie, które przenika zmysły i inspiruje. To stamtąd wyłaniają się, jedna po drugiej, osobliwe postaci. Gabinet twarzy i cieni – wyobrażony, wyreżyserowany i namalowany, by mnożyć interpretacje.
![56. Drzewo, cykl Anima, olej na płótnie, 120x70 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/56.jpg)
"Świat zobaczyć w Ziarenku Piasku
Niebo w Dzikiej Roślinie
Nieskończoność uchwycić w ręku
A Wieczność w godzinie"
William Blade, „Wróżby niewinności”
Oblicze świata, oblicze człowieka. Supozycja tożsamości, suma emocji, gromada lęków, spojrzeń, a w każdym inne światło. Otoczenie, które przenika zmysły i inspiruje. To stamtąd wyłaniają się, jedna po drugiej, osobliwe postaci. Gabinet twarzy i cieni – wyobrażony, wyreżyserowany i namalowany, by mnożyć interpretacje.
![57. Cykl Anima, olej na płótnie, 60x60 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/57.jpg)
"Świat zobaczyć w Ziarenku Piasku
Niebo w Dzikiej Roślinie
Nieskończoność uchwycić w ręku
A Wieczność w godzinie"
William Blade, „Wróżby niewinności”
Oblicze świata, oblicze człowieka. Supozycja tożsamości, suma emocji, gromada lęków, spojrzeń, a w każdym inne światło. Otoczenie, które przenika zmysły i inspiruje. To stamtąd wyłaniają się, jedna po drugiej, osobliwe postaci. Gabinet twarzy i cieni – wyobrażony, wyreżyserowany i namalowany, by mnożyć interpretacje.
![58. Cykl Anima, olej na płótnie, 27x24 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/58.jpg)
"Świat zobaczyć w Ziarenku Piasku
Niebo w Dzikiej Roślinie
Nieskończoność uchwycić w ręku
A Wieczność w godzinie"
William Blade, „Wróżby niewinności”
Oblicze świata, oblicze człowieka. Supozycja tożsamości, suma emocji, gromada lęków, spojrzeń, a w każdym inne światło. Otoczenie, które przenika zmysły i inspiruje. To stamtąd wyłaniają się, jedna po drugiej, osobliwe postaci. Gabinet twarzy i cieni – wyobrażony, wyreżyserowany i namalowany, by mnożyć interpretacje.
![59. Cykl Anima, olej na płótnie, 24x27 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/59.jpg)
"Świat zobaczyć w Ziarenku Piasku
Niebo w Dzikiej Roślinie
Nieskończoność uchwycić w ręku
A Wieczność w godzinie"
William Blade, „Wróżby niewinności”
Oblicze świata, oblicze człowieka. Supozycja tożsamości, suma emocji, gromada lęków, spojrzeń, a w każdym inne światło. Otoczenie, które przenika zmysły i inspiruje. To stamtąd wyłaniają się, jedna po drugiej, osobliwe postaci. Gabinet twarzy i cieni – wyobrażony, wyreżyserowany i namalowany, by mnożyć interpretacje.
![60. Sowy, cykl Anima, olej na płótnie, 80x60 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/60.jpg)
"Świat zobaczyć w Ziarenku Piasku
Niebo w Dzikiej Roślinie
Nieskończoność uchwycić w ręku
A Wieczność w godzinie"
William Blade, „Wróżby niewinności”
Oblicze świata, oblicze człowieka. Supozycja tożsamości, suma emocji, gromada lęków, spojrzeń, a w każdym inne światło. Otoczenie, które przenika zmysły i inspiruje. To stamtąd wyłaniają się, jedna po drugiej, osobliwe postaci. Gabinet twarzy i cieni – wyobrażony, wyreżyserowany i namalowany, by mnożyć interpretacje.
![61. Tryptyk, cykl Anima, olej na płótnie, 33x28, 33x28, 24x27 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/61.jpg)
"Świat zobaczyć w Ziarenku Piasku
Niebo w Dzikiej Roślinie
Nieskończoność uchwycić w ręku
A Wieczność w godzinie"
William Blade, „Wróżby niewinności”
Oblicze świata, oblicze człowieka. Supozycja tożsamości, suma emocji, gromada lęków, spojrzeń, a w każdym inne światło. Otoczenie, które przenika zmysły i inspiruje. To stamtąd wyłaniają się, jedna po drugiej, osobliwe postaci. Gabinet twarzy i cieni – wyobrażony, wyreżyserowany i namalowany, by mnożyć interpretacje.
![62. Święta Dnia Codziennego, cykl Anima, olej na płótnie, ze złoceniami, 81x60 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/malarstwo/64.jpg)
"Świat zobaczyć w Ziarenku Piasku
Niebo w Dzikiej Roślinie
Nieskończoność uchwycić w ręku
A Wieczność w godzinie"
William Blade, „Wróżby niewinności”
Oblicze świata, oblicze człowieka. Supozycja tożsamości, suma emocji, gromada lęków, spojrzeń, a w każdym inne światło. Otoczenie, które przenika zmysły i inspiruje. To stamtąd wyłaniają się, jedna po drugiej, osobliwe postaci. Gabinet twarzy i cieni – wyobrażony, wyreżyserowany i namalowany, by mnożyć interpretacje.
![189. Głowa, cykl Pustynia , mosiądz, kamień](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/glowa.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![190. Głowa Murzynki, cykl Pustynia, mosiądz](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/glowa-2.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![191. Faun, cykl Atlantis, mosiądz](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/faun.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![192. Rusalka, cykl Atlantis, mosiądz](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/rusalka.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![193. Sarny, cykl Atlantis, mosiądz](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/sarny.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![194. Smiech wiedźmy, cykl Atlantis, mosiądz](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/smiech-wiedzmy.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![195. Syrena, cykl Atlantis, mosiądz](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/syrena.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![65. Głupie Szczęście, cykl Konie i ważki, mosiądz, wys. 50 cm, archwium](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/65.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![65b. Głupie Szczęście, cykl Konie i ważki, mosiądz, wys. 50 cm, archwium](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/65c.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![66. Ważka, cykl Konie i ważki, mosiądz, wys. 40 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/66.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![66b. Ważka, cykl Konie i ważki, mosiądz, wys. 40 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/66b.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![66c. Ważka, cykl Konie i ważki, mosiądz, wys. 40 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/66c.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![67. Krzycząca, cykl Konie i ważki, mosiądz, wys. 60 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/67.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![67b. Krzycząca, cykl Konie i ważki, mosiądz, wys. 60 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/67b.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![68. Solar, cykl Konie i ważki, mosiądz, srebro, wys. 60 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/68.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![69. Slaver, cykl Konie i ważki, mosiądz, wys. 47 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/69.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![69b. Slaver, cykl Konie i ważki, mosiądz, wys. 47 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/69b.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![70. Akrobata, cykl Konie i ważki, mosiądz, szkło, wys. 30 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/70.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![71. Anioł, cykl Konie i ważki, mosiądz, kamień, wys. 27 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/71.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![72. Orfeusz, cykl Konie i ważki, mosiądz, szkło, wys. 28 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/72.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![73. Koń I, cykl Konie i ważki, mosiądz, kamień, wys. 22 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/73.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![74. Koń II, cykl Konie i ważki, mosiądz, kamień, wys. 20 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/74.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![75. Koń III, cykl Konie i ważki, mosiądz, kamień, wys. 30 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/75.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![76. Koń IV, cykl Konie i ważki, mosiądz, wys. 25 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/76.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![77. Koń V, cykl Konie i ważki, mosiądz, szkło, wys. 30 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/77.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![78. Związek, cykl Konie i ważki, mosiądz, wys. 50 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/78.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![78b. Związek, cykl Konie i ważki, mosiądz, wys. 50 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/78b.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![79. Wóz słoneczny, cykl Konie i ważki, mosiądz, kamień, wys. 20 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/79.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![80. Wiatr, cykl Konie i ważki, mosiądz, kamień, wys. 35 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/80.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![81. Głowa I, cykl Pustynia, mosiądz, kamień](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/81.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![81b. Głowa I, cykl Pustynia, mosiądz, kamień](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/81b.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![82. Głowa II, cykl Pustynia, mosiądz, kamień](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/82.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![82b. Głowa II, cykl Pustynia, mosiądz, kamień](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/82b.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![83. Głowa III, cykl Pustynia, mosiądz, kamień](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/83.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![84. Głowa IV, cykl Pustynia, mosiądz](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/84.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![85. Tors I, cykl Pustynia, mosiadz, kamień](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/85.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![86. Tors II, cykl Pustynia, żeliwo, kamień](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/86.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![86b. Tors II, cykl Pustynia, żeliwo, kamień](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/86b.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![87. Ptasiek, mosiądz, kamień](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/87.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![87b. Ptasiek, mosiądz, kamień](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/87b.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![88. Pies, mosiądz](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/88.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![88b. Pies, mosiądz](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/88b.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![88c. Pies, mosiądz](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/88c.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![89. Kiwi, mosiądz](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/89.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![89b. Kiwi, mosiądz](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rzezba/89b.png)
Ważka nieważka, koń migdałowy, mosiężne figury i żeliwne głowy.
![Lalka](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/lalkarstwo/lalka2_small.png)
WAGNER [...] za chwilę coś wielkiego się stanie!
MEFISTOFELES No, cóż takiego?
WAGNER Robię człowieka.
Johann Wolfgang von Goethe, „Faust”
O pobudki postaw pytanie. O te, które pchnęły starego Wagnera, ucznia doktora Fausta, aby tchnąć życie w homunkulusa. Tę niezdarną, pomarszczoną istotkę o wielkiej inteligencji, która tak usilnie pragnęła stać się człowiekiem. Może to kuzyn lalki? Czy lalka widzi, czy słyszy, czy czuje? Czy zaklęty w niej człowiek, czy kopia człowieka?
![Lalka](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/lalkarstwo/lalka3_small.png)
WAGNER [...] za chwilę coś wielkiego się stanie!
MEFISTOFELES No, cóż takiego?
WAGNER Robię człowieka.
Johann Wolfgang von Goethe, „Faust”
O pobudki postaw pytanie. O te, które pchnęły starego Wagnera, ucznia doktora Fausta, aby tchnąć życie w homunkulusa. Tę niezdarną, pomarszczoną istotkę o wielkiej inteligencji, która tak usilnie pragnęła stać się człowiekiem. Może to kuzyn lalki? Czy lalka widzi, czy słyszy, czy czuje? Czy zaklęty w niej człowiek, czy kopia człowieka?
![Lalka](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/lalkarstwo/lalka4_small.png)
WAGNER [...] za chwilę coś wielkiego się stanie!
MEFISTOFELES No, cóż takiego?
WAGNER Robię człowieka.
Johann Wolfgang von Goethe, „Faust”
O pobudki postaw pytanie. O te, które pchnęły starego Wagnera, ucznia doktora Fausta, aby tchnąć życie w homunkulusa. Tę niezdarną, pomarszczoną istotkę o wielkiej inteligencji, która tak usilnie pragnęła stać się człowiekiem. Może to kuzyn lalki? Czy lalka widzi, czy słyszy, czy czuje? Czy zaklęty w niej człowiek, czy kopia człowieka?
![Lalka](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/lalkarstwo/lalka5_small.png)
WAGNER [...] za chwilę coś wielkiego się stanie!
MEFISTOFELES No, cóż takiego?
WAGNER Robię człowieka.
Johann Wolfgang von Goethe, „Faust”
O pobudki postaw pytanie. O te, które pchnęły starego Wagnera, ucznia doktora Fausta, aby tchnąć życie w homunkulusa. Tę niezdarną, pomarszczoną istotkę o wielkiej inteligencji, która tak usilnie pragnęła stać się człowiekiem. Może to kuzyn lalki? Czy lalka widzi, czy słyszy, czy czuje? Czy zaklęty w niej człowiek, czy kopia człowieka?
![Lalka](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/lalkarstwo/lalka6_small.png)
WAGNER [...] za chwilę coś wielkiego się stanie!
MEFISTOFELES No, cóż takiego?
WAGNER Robię człowieka.
Johann Wolfgang von Goethe, „Faust”
O pobudki postaw pytanie. O te, które pchnęły starego Wagnera, ucznia doktora Fausta, aby tchnąć życie w homunkulusa. Tę niezdarną, pomarszczoną istotkę o wielkiej inteligencji, która tak usilnie pragnęła stać się człowiekiem. Może to kuzyn lalki? Czy lalka widzi, czy słyszy, czy czuje? Czy zaklęty w niej człowiek, czy kopia człowieka?
![Lalka](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/lalkarstwo/lalka7_small.png)
WAGNER [...] za chwilę coś wielkiego się stanie!
MEFISTOFELES No, cóż takiego?
WAGNER Robię człowieka.
Johann Wolfgang von Goethe, „Faust”
O pobudki postaw pytanie. O te, które pchnęły starego Wagnera, ucznia doktora Fausta, aby tchnąć życie w homunkulusa. Tę niezdarną, pomarszczoną istotkę o wielkiej inteligencji, która tak usilnie pragnęła stać się człowiekiem. Może to kuzyn lalki? Czy lalka widzi, czy słyszy, czy czuje? Czy zaklęty w niej człowiek, czy kopia człowieka?
![Lalka](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/lalkarstwo/lalka8_small.png)
WAGNER [...] za chwilę coś wielkiego się stanie!
MEFISTOFELES No, cóż takiego?
WAGNER Robię człowieka.
Johann Wolfgang von Goethe, „Faust”
O pobudki postaw pytanie. O te, które pchnęły starego Wagnera, ucznia doktora Fausta, aby tchnąć życie w homunkulusa. Tę niezdarną, pomarszczoną istotkę o wielkiej inteligencji, która tak usilnie pragnęła stać się człowiekiem. Może to kuzyn lalki? Czy lalka widzi, czy słyszy, czy czuje? Czy zaklęty w niej człowiek, czy kopia człowieka?
![Lalka](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/lalkarstwo/lalka9_small.png)
WAGNER [...] za chwilę coś wielkiego się stanie!
MEFISTOFELES No, cóż takiego?
WAGNER Robię człowieka.
Johann Wolfgang von Goethe, „Faust”
O pobudki postaw pytanie. O te, które pchnęły starego Wagnera, ucznia doktora Fausta, aby tchnąć życie w homunkulusa. Tę niezdarną, pomarszczoną istotkę o wielkiej inteligencji, która tak usilnie pragnęła stać się człowiekiem. Może to kuzyn lalki? Czy lalka widzi, czy słyszy, czy czuje? Czy zaklęty w niej człowiek, czy kopia człowieka?
![Lalka](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/lalkarstwo/lalka10_small.png)
WAGNER [...] za chwilę coś wielkiego się stanie!
MEFISTOFELES No, cóż takiego?
WAGNER Robię człowieka.
Johann Wolfgang von Goethe, „Faust”
O pobudki postaw pytanie. O te, które pchnęły starego Wagnera, ucznia doktora Fausta, aby tchnąć życie w homunkulusa. Tę niezdarną, pomarszczoną istotkę o wielkiej inteligencji, która tak usilnie pragnęła stać się człowiekiem. Może to kuzyn lalki? Czy lalka widzi, czy słyszy, czy czuje? Czy zaklęty w niej człowiek, czy kopia człowieka?
![Lalka](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/lalkarstwo/lalka11_small.png)
WAGNER [...] za chwilę coś wielkiego się stanie!
MEFISTOFELES No, cóż takiego?
WAGNER Robię człowieka.
Johann Wolfgang von Goethe, „Faust”
O pobudki postaw pytanie. O te, które pchnęły starego Wagnera, ucznia doktora Fausta, aby tchnąć życie w homunkulusa. Tę niezdarną, pomarszczoną istotkę o wielkiej inteligencji, która tak usilnie pragnęła stać się człowiekiem. Może to kuzyn lalki? Czy lalka widzi, czy słyszy, czy czuje? Czy zaklęty w niej człowiek, czy kopia człowieka?
![Lalka](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/lalkarstwo/lalka12_small.png)
WAGNER [...] za chwilę coś wielkiego się stanie!
MEFISTOFELES No, cóż takiego?
WAGNER Robię człowieka.
Johann Wolfgang von Goethe, „Faust”
O pobudki postaw pytanie. O te, które pchnęły starego Wagnera, ucznia doktora Fausta, aby tchnąć życie w homunkulusa. Tę niezdarną, pomarszczoną istotkę o wielkiej inteligencji, która tak usilnie pragnęła stać się człowiekiem. Może to kuzyn lalki? Czy lalka widzi, czy słyszy, czy czuje? Czy zaklęty w niej człowiek, czy kopia człowieka?
![Lalka](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/lalkarstwo/lalka1_small.png)
WAGNER [...] za chwilę coś wielkiego się stanie!
MEFISTOFELES No, cóż takiego?
WAGNER Robię człowieka.
Johann Wolfgang von Goethe, „Faust”
O pobudki postaw pytanie. O te, które pchnęły starego Wagnera, ucznia doktora Fausta, aby tchnąć życie w homunkulusa. Tę niezdarną, pomarszczoną istotkę o wielkiej inteligencji, która tak usilnie pragnęła stać się człowiekiem. Może to kuzyn lalki? Czy lalka widzi, czy słyszy, czy czuje? Czy zaklęty w niej człowiek, czy kopia człowieka?
![90. Batik, 60x55 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/90.jpg)
![91. Batik, 54x48 cm, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/91.jpg)
![92. Batik, 54x48 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/92.jpg)
![93. Batik, 44x36, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/93.jpg)
![94. Batik, 53x45 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/94.jpg)
![95. Batik, 50x44 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/95.jpg)
![96. Batik, 46x43 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/96.jpg)
![97. Batik, 50x48 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/97.jpg)
![98. Batik, 37x80 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/98.jpg)
![99. Batik, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/99.jpg)
![100. Batik](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/100.jpg)
![101. Batik](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/101.jpg)
![102. Batik](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/102.jpg)
![103. Batik](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/103.jpg)
![104. Batik](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/104.jpg)
![105. Batik](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/105.jpg)
![106. Batik, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/106.jpg)
![107. Batik](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/107.jpg)
![108. Batik](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/108.jpg)
![109. Batik](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/109.jpg)
![110. Batik](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/110.jpg)
![111. Batik](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/111.jpg)
![112. Batik](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/112.jpg)
![113. Batik](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/113.jpg)
![114. Batik, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/114.jpg)
![115. Batik, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/115.jpg)
![116. Batik](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/116.jpg)
![117. Batik](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/117.jpg)
![118. Batik, cykl Kobiecość](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/118.jpg)
![119. Batik, cykl Kobiecość](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/119.jpg)
![120. Batik, cykl Kobiecość](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/120.jpg)
![121. Batik, cykl Kobiecość](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/121.jpg)
![122. Batik, cykl Kobiecość](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/122.jpg)
![123. Batik, cykl Kobiecość](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/123.jpg)
![124. Batik](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/124.jpg)
![125. Batik](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/125.jpg)
![126. Batik](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/batik/126.jpg)
![127. Amonity, rysunek, technika własna, 100x70 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rysunek/127.jpg)
![128. Amonity, rysunek, technika własna, 100x70 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rysunek/128.jpg)
![129. Amonity, rysunek, technika własna, 100x70 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rysunek/129.jpg)
![130. Amonity, rysunek, technika własna, 100x70 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rysunek/130.jpg)
![131. Amonity, rysunek, technika własna, 100x70 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rysunek/131.jpg)
![132. Amonity, rysunek, technika własna, 100x70 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rysunek/132.jpg)
![133. Amonity, rysunek, technika własna 100x70 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rysunek/133.jpg)
![134. Amonity, rysunek, technika własna, 100x70 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rysunek/134.jpg)
![135. Amonity, rysunek, technika własna, 100x70 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rysunek/135.jpg)
![136. Amonity, rysunek, technika własna, 100x70 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rysunek/136.jpg)
![137. Amonity, rysunek, technika własna, 100x70 cm](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/rysunek/137.jpg)
![155. Wisior, srebro, druzyt](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/155.png)
![156. Wisior, srebro](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/156.png)
![157. Wisior, srebro](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/157.png)
![158. Wisior, srebro](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/158.png)
![160. Wisior, srebro, bursztyn](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/160.png)
![161. Wisior, srebro](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/161.png)
![163. Wisior, srebro, turkus](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/163.jpg)
![164. Wisior, srebro, turkus](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/164.jpg)
![165. Naszyjnik, srebro, turkus](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/165.jpg)
![166. Naszyjnik, srebro, burszytn, turkus](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/166.jpg)
![167. Naszyjnik, srebro, koral](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/167.jpg)
![168. Wisior, soutache, kamień szlachetny, srebro](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/168.jpg)
![169. Broszka, soutache, kamień szlachetny, srebro, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/169.jpg)
![170. Wisior, soutache, kamień szlachetny, srebro](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/170.jpg)
![171. Wisior, soutache, kamień szlachetny, srebro](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/171.jpg)
![172. Wisior, soutache, kamień szlachetny, srebro](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/172.jpg)
![173. Wisior, soutache, kamień szlachetny, srebro](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/173.jpg)
![174. Wisior, soutache, kamień szlachetny, srebro](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/174.jpg)
![175. Wisior, soutache, kamień szlachetny, srebro](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/175.jpg)
![176. Wisior, soutache, kamień szlachetny, srebro](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/176.jpg)
![177. Wisior, soutache, kamień szlachetny, srebro](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/177.jpg)
![178. Wisior, soutache, kamień szlachetny, srebro](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/178.jpg)
![179. Wisior, soutache, kamień szlachetny, srebro](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/179.jpg)
![180. Wisior, soutache, kamień szlachetny, srebro](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/180.jpg)
![181. Wisior, soutache, kamień szlachetny, srebro](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/181.jpg)
![182. Wisior, soutache, kamień szlachetny, srebro](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/182.jpg)
![183. Wisior, soutache, kamień szlachetny, srebro](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/183.jpg)
![184. Wisior, soutache, kamień szlachetny, srebro](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/184.jpg)
![185. Wisior, soutache, kamień szlachetny, srebro](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/185.jpg)
![186. Wisior, soutache, kamień szlachetny, srebro](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/186.jpg)
![187. Wisior, soutache, kamień szlachetny, srebro](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/187.jpg)
![188. Wisior, soutache, kamień szlachetny, srebro](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/bizuteria/188.jpg)
![138. Popiersie Adama Mickiewicza, mosiądz, wys. 70 cm, praca na zamówienie Szkoły Podstawowej w Jedwabnem, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/realizacje/138.png)
![138b. 138. Popiersie Adama Mickiewicza, mosiądz, wys. 70 cm, praca na zamówienie Szkoły Podstawowej w Jedwabnem, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/realizacje/138b.png)
![139. Głowa Egipcjanki, mosiądz, kamień, srebro, turkus, 28x12 cm, praca konkurowa festiwalu srebra](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/realizacje/139.png)
![139b. Głowa Egipcjanki, mosiądz, kamień, srebro, turkus, 28x12 cm, praca konkurowa festiwalu srebra](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/realizacje/139b.png)
![140. Pomnik, mosiądz, praca na zlecenie osoby prywatnej, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/realizacje/140.png)
![141. Droga Krzyżowa stacja I, żywica, mosiądz, 200x150 cm, praca na zlecenie kościoła pw. Zwiastowania Najświętszej Maryi, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/realizacje/141.jpg)
![142. Droga Krzyżowa stacja II, żywica, mosiądz, 200x150 cm, praca na zlecenie kościoła pw. Zwiastowania Najświętszej Maryi, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/realizacje/142.jpg)
![143. Droga Krzyżowa stacja III, żywica, mosiądz, 200x150 cm, praca na zlecenie kościoła pw. Zwiastowania Najświętszej Maryi, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/realizacje/143.jpg)
![144. Droga Krzyżowa stacja IV, żywica, mosiądz, 200x150 cm, praca na zlecenie kościoła pw. Zwiastowania Najświętszej Maryi, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/realizacje/144.jpg)
![145. Droga Krzyżowa stacja V, żywica, mosiądz, 200x150 cm, praca na zlecenie kościoła pw. Zwiastowania Najświętszej Maryi, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/realizacje/145.jpg)
![146. Droga Krzyżowa stacja VI, żywica, mosiądz, 200x150 cm, praca na zlecenie kościoła pw. Zwiastowania Najświętszej Maryi, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/realizacje/146.jpg)
![147. Droga Krzyżowa stacja VII, żywica, mosiądz, 200x150 cm, praca na zlecenie kościoła pw. Zwiastowania Najświętszej Maryi, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/realizacje/147.jpg)
![148. Droga Krzyżowa stacjaVIII, żywica, mosiądz, 200x150 cm, praca na zlecenie kościoła pw. Zwiastowania Najświętszej Maryi, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/realizacje/148.jpg)
![149. Droga Krzyżowa stacja IX, żywica, mosiądz, 200x150 cm, praca na zlecenie kościoła pw. Zwiastowania Najświętszej Maryi, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/realizacje/149.jpg)
![150. Droga Krzyżowa stacja X, żywica, mosiądz, 200x150 cm, praca na zlecenie kościoła pw. Zwiastowania Najświętszej Maryi, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/realizacje/150.jpg)
![151. Droga Krzyżowa stacja XI, żywica, mosiądz, 200x150 cm, praca na zlecenie kościoła pw. Zwiastowania Najświętszej Maryi, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/realizacje/151.jpg)
![152. Droga Krzyżowa stacja XII, żywica, mosiądz, 200x150 cm, praca na zlecenie kościoła pw. Zwiastowania Najświętszej Maryi, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/realizacje/152.jpg)
![153. Droga Krzyżowa stacja XIII, żywica, mosiądz, 200x150 cm, praca na zlecenie kościoła pw. Zwiastowania Najświętszej Maryi, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/realizacje/153.jpg)
![154. Droga Krzyżowa stacja XIV, żywica, mosiądz, 200x150 cm, praca na zlecenie kościoła pw. Zwiastowania Najświętszej Maryi, archiwum](http://olszanska.pl/wp-content/gallery/realizacje/154.jpg)